بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

دندون

1392/6/23 21:37
نویسنده : شبنم
154 بازدید
اشتراک گذاری

مموشک من بلاخره دندونهای بالاییتم از تو لثه اومدن بیرونو 2 تا مروارید خوشگل به جمع مرواریدهای دهنت اضافه شد.....البته سر دراومدن ای یکیها یکم اذیت شدی.یه کوچولو تب کردی و شبها با گریه از خواب بیدار میشدی.اشتهات به غذا هم کلا از بین رفته بود و به سختی 2 تا قاشق غذا میخوردی.

پس کلی مراقبشون باش تا کرم نخوردشوناااااااا.....................................................................ابله

هر چند که تو انقدر آقایی که شبها با من مسواک میزنی و از الان مراقب دندونات هستی.مسواکتو که میارم خودت دهنتو باز میکنی منم یه کوچولو روشون مسواک میزنم و بعدش میدم دست خودت تا باهاش دهنتو تمیز کنی(البته بیشتر میخوریش)آفرین آقا کوچولوی من.

 

اینم کیک مرواریدهای جدید آقا....مبارکت باشه جوجو

 

 

پ .ن.تاریخ:92/6/23

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله آزي
26 شهریور 92 12:52
عسل من....زيباااااااااااااا


خاله مهربونم عاشقتمممم
لاله مامی آوینا
28 شهریور 92 11:08
دندونای جدید مبارکه،کرم ازشون دور باد!

میگم شبنم جون اون عروسکه کنار باراد،فیله،قدیمیه نه؟


مرسی عزیزم
اره مال دوران کودکیمه اسب و گربشم دارمممممم.تو هم داشتی؟
سحر
29 شهریور 92 21:25
وااااای جونمممم .. چقد نی نی دوست داشتنی
عزیزمی ی ی ی ی
پیش ما هم بیااا فدات شم


مرسی خاله جونممممممممممم
مهرنوش مامان آرنیکا
2 مهر 92 0:35
قربونت با دندونای کوچولوت
. مرسي خاله جونم