بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

یه دوست جدید دیگه....

1392/6/22 18:47
نویسنده : شبنم
141 بازدید
اشتراک گذاری

آقا بهراد پسر خاله مصی و عمو امیر(همکار بابایی) 2 شهریور توسط دکتر معینی مهربون به دنیا اومد و یه دوست جدید به دوستات اضافه شد....خداروشکر از وقتی شما به دنیا اومدی همه دوستها و فامیلامون هم نینی دار شدند و همسن زیاد داری و تنها نیستی تا  یذره که بزرگتر شدید بتونید کلی اتیش بسوزونید.

 

ما هم که پای ثابت ملاقات کننده های بیمارستان بهمن:زبان

 

تولدت مبارک  کوچولوی خاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرتین
23 شهریور 92 1:35
سلام شبنم جون
یکسری از مامانهای آذر و آبان قراره جشن تولد نی نی هاشون رو طبق نظر توافقی (فکر میکنم یک آذر قطعی شده باشه) تو هپی هوس (خانه شادی) تو اقدسیه برگزار کنند .
اگر دوست داری تا قبل از یک هفته به من اطلاع بده که دوست داری باراد هم تو این جشن باشه یا نه
برای اطلاعات بیشتر هم میتونی به این آدرس بری و بخونی که جشن چجوری برگزار میشه، فقط اگر خواستی تو هم شرکت کنی باید زودتر خبر بدی، کسه دیگه ای هم اگر میشناسی که نی نیش تو ماه آذر یا آخرهای آبان بدنیا اومده بهش بگو
اینم آدرس:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=548251&PageNumber=1



مرسی عریر دلم از خبرت اعلام امادگی کردم گلم بازم ممنون