بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

جشن دندونی

1392/4/29 19:10
نویسنده : شبنم
632 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم وقتی 7 ماه و 10 روز از به دنیا اومدنت گذشته بود بعداز 2.3 روز بیقراری و تب کوچولویی که کردی یه روز به طور اتفاقی دیدم 2تا مروارید سفید و خوشگل تو دهنت دارند خودنمایی میکنند و این شروع بزرگ شدن تو بود:

تو دیگه الان یه مرد شدی که میتونی عین ادمهای گنده غذا بخوری جوجوی قشنگم...........

خلاصه اینکه بعداز دیدن مرواریدهای کوچولوت کلی ذوق کردم و هیجان زده شدم اخه تجربه این اولین های نی نی برای یه مادر زیباترین و شگفت انگیزترین اتفاق های زندگیشه که باعث میشه خدارو بیشتر از قبل به خاطر سلامتی و رشد طبیعی عشق کوچولوش شکر کنه.............خدایا مچکرم

رویش دندونهای قشنگت مارو به صرافت انداخت که یه مهمونی خانوادگی برای شما بگیریم و خانواده بابایی و خانواده خودم و دایی و خاله منو هم دعوت کنیم و با یه جشن کوچولو از بزرگ شدن شما اسقبال کنیم.اما چون دندون دراوردنت توی ماه رمضون بود و خانواده من همه روزه بودند علاوه بر مراسم شام افطاری هم دادیم.

اما بگم از آش دندونیت که هیشکی بلد نبود بپزه و من با راهنمایی دوست خوبم (مامان الینا جون)یه آشی پختم که حرف نداشت............هرچند که کم اومد و به منو بابایی و مامانم نرسید.اما مزه فوق العادهای داشت و همه ازش تعریف کردند.به خاطر خوشمزگیش سر افطار هرکی 2/3 تا کاسه خورد .

تم دندونیت و بیسکوییتها،عکسات که 2روز قبلش اماده شده بود و ما تا روز مهمونی همچنان درگیر مونتاژ و چسبوندنشون به درودیوار و لیوانها و بشقابها بودیم..............خلاصه همه چیز عالی بود و برای همه جذاب و جدید.

ایشاالله تولد 120 سالگیت پسرم

 

اینم چندتا از عکسات:

 

 

 

 

 

 

 

 

باراد داره یه دندون                                                   قند میخوره از قندون

فرشته ای مهربون                                                    اورد براش یه دندون

آش بخورید نوش جون                                                            آش دندون باراد جون

 

 

 

 

 


 مامان جونا و آقا جونا و خاله هل و عمه ها و دایی ها و عمو ها هم لطف کردند و کلی برات کادوهای خوشگل غیر نقدی و نقدی اوردند دست همگی درد نکنه.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم
29 تیر 92 19:54
باراد جون من از طرف خودم و الینا، رویش مرواریدهات رو بهت تبریک میگیم...خوب ازشون مراقبت کن عزیزم...امیدوارم گذرت به دندون پزشک نیفته




مرسي خاله جونم ، از شما هم كلي ممنونم كه به مامانم اش دندوني ياد دادي


تم تولد (پانته آ)
29 تیر 92 20:09
ای جانم

چه ناز شده پسری

خسته نباشی خانومی از مونتاژ و مهمونی و پذیرائی

کاشکی میتونستم عکسای مربوط به تزئیناتو بردارم از وبلاگت


مرسي عزيزم... برات ميل ميكنم. اتفاقا خودم تو فكرم بود كه برات بفرستم
خاله آزي
31 تیر 92 11:22
جااااااااااانم

مباركه قشنگ خاله

اميدوارم هميشه ،روزيهاي خوشمزه و حلال بخوري عزيزم و به شكرانه اش به بقيه آدما هم كمك كني




مرسی خاله مهلبونم....عاشقتم


محراب و مليكا
2 مرداد 92 8:53
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون از لطفتون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
خاله فرشته
6 مرداد 92 13:21
من قربون اون روی ماهش برم!!!! شبی فکر قلب ادم رو هم بکن با این عکسایی که از این عشقم میذاری!! مخصوصا اون پاپیونش

(در ضمن عزیززممممم پر واضحه که اون آش خوشمزه مقدارش کم میومده برا بعضی هاااااااا )




عزیزمیییییییی






مهرنوش مامان آرنیکا
31 مرداد 92 15:22
نفس من رویش مرواریدات مبارک.
خوش تیپ من فدای خودتو اون پاپیونت


قربونت برم خالهههه مرسی از مهربونیت.دوست خوشگلمو ببوس
سارا
15 شهریور 92 9:22
سلام...انشالله پسرتون 1000 سال زنده و سلامت باشه...وبلاگ قشنگی داره...من یک سوال داشتم کیک دندونشو از کجا گرفتین؟خیلی تمیز دراورده...روش فوندانت بود؟ اگه ممکنه قیمت هر کیلوشم بگید چند حساب کرد.ممنون پسر کوچولوتونو ببوسین


مرسی عزیز دلم ...قنادی الف تو زعفرانیه.کیلویی 20 ت.
پاپیونش فوندانت بود.چشماشم که عروسکی بود بقیش کاکایو بود گلم....مزشم خیلی عالی بود(جاتون خالی)