بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

اولین خرابکاریهای جوجوی من

1392/4/17 1:12
نویسنده : شبنم
176 بازدید
اشتراک گذاری

پسملی از وقتی که 7 ماه شده کلی شیطون شده و عین فرفره توی خونه قل میخوره تا 1 لحظه ازش غافل میشم میبینم که یا تو راهرو روی سنگاست و داره زمینو لیس میزنه یا قل خورده و رفته تو آشپزخونه یا پیش میز تلویزیون و یا تو کتابخونه داره کتابهارو بهم میریزه....

اینم 2 نمونه از خرابکاریهات که با سند و مدرک ثبتشون میکنم که بعدا نگی واست حرف دراوردماااا جوجو:

اینجا در رسیورو کندی و من هنوز تو بهتم که چجوری زورت رسیده(هفته اول 7 ماهگی)

 

 

 

 

تازه ژستم میگیری وقتی میبینی دارم دعوات میکنم که اینکارو نکن................معلومه که بچه عکاسیهاااا

 

اینم همون روز وقتی داشتم آشپزی میکردم اتفاق افتاد.قضیه هم ازین قرار بود که چند دقیقهای بود که صدات نمیومد و منم خوشحال که سرگرم اسباب بازیهاتی که اومدم و دیدم ای دل غافلللللللللللللللل آقا یه کتاب از لای اون همه کتاب کشیده بیرون و نصف یکی از صفحاتشم نیست منم تند  تند ازت عکس گرفتم و بعدیکم که با دقت نگاه کردم دیدم اون صفحه خیسه تازه دوزاریم افتاد که نصف کتاب چی شده .....زودی دهنتو باز کردم و دیدم:بلهههههههههههههه تو دهن آقا یه تکه از کتاب سریع درش اوردم و با کتاب مقایسه کردم و دیدم خداروشکر هیچیشو قورت ندادی...ولی کلی خودمو سرزنش کردم و تصمیم گرفتم جاهایی که دستت میرسه جمع کنم....آخه پسر خوب این چه کاری بود کردی ؟اگه میچسبید به حلقت من چه خاکی میریختم تو سرم..........خلاصه که شیطتنهای شما آغاز شده و ازین به بعد باید 6 چشمی نگات کنم.

اینم عکس اون حادثه بد:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهرنوش مامان آرنیکا
23 تیر 92 0:39
قربونت بشم شیطون بلا ماشالا چه زوریم داره پسملمون
مهرنوش مامان آرنیکا
23 تیر 92 0:41
شبنم جوونم من همش میام وبلاگ باراد جونمو میبینمو حسابی قربون صدقش میرم . هزار ماشالا خیلییییییییییییییییییییییییییییییی نازه. خیلی دوست داشتم میدیدمتون


عزيز دلم منم خيلي دوست دارم ببينمت. هروقت وقت داشتي بگو برنامه بذاريم دور هم باشيم. بوس بوس دوست خوشگلم. عروسمو حسابي بچلون
علیرضا
4 آذر 92 21:07
باراد درس خوان شده
شبنم
پاسخ
عزیزممممممم.قربونت برم عمع که میای و به وب باراد سر میزنی