بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

محل کار بابایی

1391/7/15 11:58
نویسنده : شبنم
126 بازدید
اشتراک گذاری
نینی امروز بابایی عکاسی داشت و منم از بعدازظهر پیششم .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

داره عکاسی اسپرت میکنه و تو کلی داری تو دلم بالا پایین میری...انگاری دوست داری بیای بیرونو به بابایی کمک کنی.یه موقعهایی کف پاتو محکم بالای نافم فشار میدی.یه جورایی شده بازی حدس بزن کجاشه؟با بابایی با لمس دلم سعی میکنیم حدس بزنیم که الان کدوم قسمت بدنتو داری فشار میدی...الان عمو فرهاد اینجا بود وقتی پاهاتو فشار میدادی بهش گفتم دستشو رو دلم بذاره و حس عمو بودنو تجربه کنه.کلی ذوق کرد.

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)