بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

عروسی خاله فاطمه

1391/7/8 18:57
نویسنده : شبنم
123 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دیشب عروسی خاله فاطمه(دختردایی مامانجون)بود که مثل یک خواهر بزرگتر بود برام مهربونترین و دوستداشتنیترین دختر دنیا.....براش دعا کن که خیلی خیلی خوشبخت بشه.

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسملم نمیدونم از اون همه صدا کلافه شده بودی یا میخواستی بیای بیرونو عروسو ببینی!!!!!!!!!به هرحال انقدر خودتو منقبض کرده بودی که دلم درد گرفته بود و به مهناز جون گفتم معاینه کنه و گفت به خاطر صدا اذیت شدی و باسنتو محکم به دلم فشار میدی...بامزه بود اما دردنک....تازه کلی دوستههای کوچولوت میومدندو دستشونو رو دلم میذاشتند و میخواستند بدونند که الان کجای دلمی...خلاصه کلی ۲تاییمون مورد توجه بودیم و خوش گذشت.شبم موقع خواب تا ۲ ساعت انقدر خودتو به درو دیوار دلم میزدی که بابایی دلش برام سوخته بود.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

راستی ۲ روزه که بابایی داره اتاقتو رنگ میکنه و کلی واست شعرهای بامزه میخونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهتاب
15 مرداد 93 15:17
سلام عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود
مهتاب
15 مرداد 93 15:19
زیبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابود