بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

بلاخره وسایل اتاقتو گرفتیم..........هورا

1391/6/26 22:33
نویسنده : شبنم
108 بازدید
اشتراک گذاری

پسمل قشنگم بلاخره بعد از ۱ هفته که هرروز میرفتیم دنبال خرید تخت و کمد و با کلی سختگیری و وسواسهای من تونستیم وسایل اتاقتو بخریم.سرویستو از نمایندگی یاسمین گرفتیم و خیلی سادهست تقصیر بابایی از الان به فکر نوجوانیته و اینکه ممکنه از سرویس رنگی و بچه گونه زود خسته بشی.فکر کنم بابایی میخواد از همین الان از تو ۱ مرد قوی بسازه.به هر حال امیدوارم سرویستو دوست داشته باشی تو تختت بخوابی و خوابهای خیلی خوب ببینی.

 

راستی کالسکه و کریر هم از نینی سالن گرفتیم.آخر هفته هم قراره بریم خیابون بهار خورده ریزایی که مونده بگیریم.

۱خبر جدیدم اینه که مامانجون واست بلیز و شلوار بافته انقدره خوشگلههههههههههههههه.فقط حیف که بزرگه.فکر کنم سال دیگه بتونی بپوشیش.

الان که دارم اینارو تایپ میکنم تو دلم داری بالا پایین میری هر لحظه ۱ لگد محکم تو یک جای دلم منو از جا میپرونه.قربون دست و پاهات برم که انقدر قوی شده.

عاشقتم مامانی......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)