بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

آتلیه 5 ماهگی

1392/4/6 1:14
نویسنده : شبنم
414 بازدید
اشتراک گذاری

جوجو این عکسارو وقتی واسه عکس پاسپورتت رفته بودیم آتلیه بابایی، ازت گرفتیم ولی طبق معمول که بابایی هیچ کدوم از عکسایی که تو این ٤ سال گرفتیم نه چاپ کرده نه رتوش خودم دست به کار شدم و چون رتوش خیلی حرفه ای بلد نیستم دست و پا شکسته با این چندتا کلنجار رفتم و  اینجا گذاشتمشون (ببشخید که خیلی خوجل نیستند عکسات تقصیر بابایی تنبلههههههههه)

البته شما خیلی خوش عکس و خوش ژستید مامانی کلی همکاری کردی و پسر خوبی بودی.

 

 

 

 

 

 

البته اینم بگمااااا اقای پدر وقتی عکسارو دیدن کلی عصبانی شدند که چرا اینارو با این کیفیت و این رتوش تو وبلاگت گذاشتم....ولی راستشو بخوای اگه بخوام منتظر بابایی باشم تا برام رتوششون کنه ممکنه تو موقع دانشگاه رفتنت شده باشه و منم پیرو بی حوصله....ابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
6 تیر 92 1:48
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com)
خاله آزي
7 تیر 92 15:10
جااااااااااان

زيباي خوردني من



مرسی خاله