بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

واکسن 4 ماهگی

1392/1/17 19:27
نویسنده : شبنم
221 بازدید
اشتراک گذاری

پسملی یادم رفت که بگم ١٠ فروردین واکسن ٤ ماهگیتو پیش دکتر امیدوار زدی و خیلی پسر خوبی بودی فقط یه کوچولو وقتی سوزن رفت تو پات گریه کردی و بعدش آروم شدی.شبش هم رفتیم خونه مامان جون بایایی فقط اونجا وقتی بابایی میخواست از تو کریر بذارتت تو رختخواب دستش به پات خورد و فکر کنم دردت اومد چون کلی بی تابی کردی و هیچ جوره آروم نمیشدی تا کلی مامانجون باهات بازی کرد و کمپرس یخ گذاشت تا آروم گرفتی و خوابیدی.خداروشکر تب هم نکردی و فقط یه کوچولو بدنت داغ شده بود.راستی وزنتم شده بود ٧٢٠٠ و آقای دکتر کلی ذوق کرد که من فقط شیر خودمو بهت میدم و وزنت انقدر خوبه ماشا الله وگفت از ماه دیگه غذای کمکی شروع کنیم.ولی من دلم میخواد از ٦ ماه بهت غذا بدم اما نمیدونم کدومش درسته و برای سلامتی تو بهتره..........؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)