بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

7سین 92

1392/1/10 15:53
نویسنده : شبنم
573 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسملی امسال سال تحویل برای اولین بار خونه مامان جون بابایی بودیم و اینم سفره ٧ سین مامانجون.

 

7 سین سال 92

 

اینم که 7 سین خونه خودمونه....پارسال تو عيد بود كه تو اومدي تو دلم و منم از داشتن يه مهمون كوچولو تو دلم بي خبر بودم سر همين سفره با بابايي نشسته بوديم و سال ٩١ تحويل كرديم

 

کلی هم عید دیدنی بازی کردی و یه عالمه عیدی جمع کردی.اینم عکس آرتینا کوچولوی من که عشق منه و خاله ژاده و خاله فرشته مهربون و  علی رضا جونم پسردایی دوست داشتنی و ماهت:

 

کلی هم شیرین شدی پسرم و همه کلی دوستت دارند اون لبخندای قشنگی که تحویل آدمها میدی و اون نازی که براشون میکنی قندو تو دل همه آب میکنه.راستی تو جمع منو که میبینی انقدر قشنگ برام میخندی و خودتو برام لوس میکنی که نگو.............آخه شیرینم میخورمتاااااااا

 اینم ٢ تا فسقلهای عمه لیلا و عمه لادن که  کلی واسه بغل کردنت دعوا کردن.....آرتین و عسل عشقهای کوچولوی من....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)