بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

ولنتاین

1391/11/26 1:24
نویسنده : شبنم
415 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز(١٤ فوریه) روز ولنتاین یا روز عشق نامگذاری شده .میدونی تو این روز تمام آدمهایی که به همدیگه علاقه دارند به هم یه یادگاری کوچیک یا شایدم بزرگ میدن که اون میتونه گل باشه یا شکلات یا عطر یا عروسک یا............و اونروزو با همدیگه جشن میگیرند و به هم عشق میدن.امروز فقط مخصوص ٢ جنس مخالف نیست امروز میتونه یه روز قشنگ برای من و تو یا من و بابایی یا من و یکی از اعضای خانوادم یا حتی دوستها و فامیلام باشه.مهم اینه که تو این روز به کسی که بهش علاقه مندی احساستو نشون بدی.

منو بابایی تو این ٥ سال آشناییمون هر سال برای هم عطرو عروسک و شکلات میخریدیم.اما امسال بابایی چون برای به دنیا اوردنت برام گوشی ایفون و یک سروس طلا خرید بود کادوی ولن و اونو با هم یکی کردو یه دسته گل و یک جعبه شکلات برام خرید.منم چون امسال نمیتونستم از خونه برم بیرون تورو براش کادو کردم و چه هدیه ای بهتر از تو........مگه نه؟

 

پسرم جدیدا یاد گرفتی دستتو تا مچ میکنی تو حلقت منم همش حرص میخورم که نکنه دستت کثیف باشه و مریض بشی.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله آزي
29 بهمن 91 14:04
چه زيباااااااااا قشنگ من،هيچ ميدوني خاله آزاده عاشقته؟؟!
خاله آزي
30 بهمن 91 17:10
زيباااااااا
بارادي ميدونى شما عشق خاله آزاده هم هستي؟


مرسی خاله ازاده جونم.منم عاشق شما هستم.اما باهاتون قهرم.اخه مامانی بهم قول داده بود که میاینو کتابهای هوشمو خودتون برام میارید و خودتون باهام کار میکنید تا عین شما نابغه بشم .......اما دادیدش به مامانجونم و نیومدید.هر چند که خیلی سپاسگذارم.اما باهاتون قهرمممممممممممم
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 10:10
سلام پسمل ناز.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بگذارید


خوشحال میشم عزیزم.ممنون