بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

مهمونی بازی

1391/11/21 19:07
نویسنده : شبنم
180 بازدید
اشتراک گذاری

آقا کوچولو هفته پیش کلی مهمونی بازی کردی و هرروز هفته گذشته خونه یکی بودیم.(آخه آقاجون از بیمارستان مرخص شده بود و ٢ .٣ روز اول خونه دایی احمد بود)

شنبه خونه دایی احمد بودیم.١شنبه خونه خاله میترا(خونه خاله و دایی اولین باری بود که میرفتی)از ٣ شنبه هم رفتیم خونه مامانی من و محمدرضا هم اومده بود اونجا و کلی باهم بازی کردید.محمدرضا تورو خیلی دوست داره و با اینکه همش ١٠ سالشه کلی بچه داری بلده بغلت میکنه.ارومت میکنه.پوشکتو عوض میکنه و خلاصه واست یه پسرخاله فوق العادست.تا ٥شنبه خونه مامانی من بودیم و جمعه هم خونه مامانی بابایی دعوت بودیم.کلی غذاهای خوب خوردیم و کلی هم به تو و من خوش گذشت.آخه خیلی وقت بود تو خانواده ها نینی نبوده واسه همین همه تورو خیلی دوست دارند و تا می بیننت باهات بازی میکنند و من یکم استراحت میکنم....... 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)