بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

درددل

1391/8/17 17:54
نویسنده : شبنم
137 بازدید
اشتراک گذاری
نینی یک کشف جدید کردم..... تو این ۳ هفته اخیر که پوست شکمم ترک خورده و زانو دردو کمر درد شدیدی گرفتم دوست دارم روزها زودتر بگذره و تو به دنیا بیای با اینکه میدونم سختیه روزهای اول نگهداری ازت خیلی سختتر از الان منه اما میخوام هر زودتر همه چیز بگذره این کابوسهایی که شبها میبینم کلافم کرده......تا قبل از این هرکی ازم میپرسید حاملگی خوبه میگفتم فوقالعادست و دلم نمیخواد نینی به این زودیها به دنیا بیاد اما الان !!!!!!!!!فکر میکنم خدا اینجوری طبیعت زنو آفریده که اولا دیگه به این زودیها هوس بچه دوم نکنه دوما سختیها مجبورش کنه به راضی شدن واسه زایمان....والله اگه همه چیز راحت بود شاید هیشکی دلش نمیخواست این ۹ ماه که به نظرم بهترین روزهای زندگی یک زنه تموم بشه..............................
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)