بارادباراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پسمل قشنگ من و بابایی

اولین غصه های من

1391/8/2 19:30
نویسنده : شبنم
128 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دلم گرفته رو شکمم چندتا خط قرمز کوچولو افتاده.خیلی ناراحتم با اینکه تو این مدت از بهترین کرم ضد ترک استفاده میکردم اما دلم داره خط خطی میشه و ۱ غصه به بقیه غصه هام اضافه کرده.آخه میدونی من همیشه به پوست صاف و قشنگم مینازیدممممممممممممم.اما حالا.............

 

هر چند که همه اینها عوارض بارداریه و برای مامان شدن باید خیلی چیزهارو تحمل کرد.میدونم که وقتی به دنیا بیای ۱ لبخندت تمام غصه هامو از یادم میبره.ناراحت نشی مامانی من یکم دلم گرفته نمیدونم شاید دارم افسرده میشم؟با اینکه همه چیز عالیه اما من نگرانم نگران اینکه نتونم از پس بزرگ کردنت بر بیام.میترسم من لوس و نازک نارنجی جا بزنم.به خدا بگو کمکم کنه تا مامان خوبی باشم پسرم.

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)